Ezek a "sütik" nem követik nyomon az Ön más weboldalakon folytatott tevékenységét. Az általuk gyűjtött információkban lehetnek azonban személyes azonosító adatok, amelyeket Ön megosztott. Célzott vagy reklám "sütik": Ezek segítségével a weboldalak az Ön érdeklődési körének leginkább megfelelő információt (marketing) tudnak nyújtani. Ehhez az Ön kifejezett belegyezése szükséges. Ezek a sütik részletes információkat gyűjtenek böngészési szokásairól. 5. Tartalmaznak a "sütik" személyes adatokat? A legtöbb "süti" nem tartalmaz személyes információkat, segítségével nem azonosíthatók a felhasználók. A tárolt adatok a kényelmesebb böngészésért szükségesek, tárolásuk olyan módon történik, hogy jogosulatlan személy nem férhet hozzájuk. 6. Miért fontosak a "sütik" az interneten? A "sütik" szerepe, hogy kényelmesebbé tegyék a felhasználók számára a böngészést, hiszen a böngészési előzmények révén állítja be a felhasználóknak a reklámokat, tartalmakat. A "sütik" letiltása vagy korlátozása néhány weboldalt használhatatlanná tesz.
RaM Színház lett a RaM Colosseum a Freelusion közreműködésével RaM Színház néven üzemel tovább a RaM Colosseum, amelyet a nemzetközileg ismert Freelusion vett kézbe. Új névvel, új koncepcióval, premierekkel és nem mindennapi látvánnyal nyitja meg kapuit a RaM Színház. A Freelusion csapatának célja, hogy a megújuló színház olyan közösségi és művészeti térré alakuljon, amely nyitott színházként lehetőséget ad számos különböző műfajú, magas minőségű előadás, produkció, tudásmegosztó fórum befogadására és létrehozására.
2016. március 12-én a RaM Colosseum színpadán nagy sikerrel került bemutatásra a "Gyöngyhajú lány balladája" című musical, mely egy fiatal lány felnőtté válásán, első nagy szerelmi csalódásán keresztül idézi meg a Balaton part, a tó ősi mitikus legendáit. A színpadon 24 ExperiDance táncművész, a mikrofonoknál 5 kiváló musicalszínész, a mese erősítésére 21 szenzációs Omega-sláger! Egy történet, amit mindenki átélt, aki volt fiatal és szerelmes!
2022. július 9. (szombat) 20. 30 Az ExperiDance előadóművészeinek célja a legmagasabb szintű művészi szórakoztatás és a forradalmasított magyar tánckultúra népszerűsítése az egész világon, mely töretlen közönségsikerük ereje vélhetően abban rejlik estéről estére, hogy színpadjukon a tüzes magyar táncokat népszerű, nemzetközi és modern irányzatokkal szelídítik meg, vagy éppen fokozzák a végletekig, így, ezzel egy teljesen egyedi ízvilágot bemutatva a tisztelt nagyérdemű boldogságára. A tánckar tagjai mind magasan képzett hivatásos táncosok, akik a társulat támogató közegében estéről estére képesek a legjobbat kihozni magukból, kiknek teljesítményén túl a professzionális alkotóstáb és a kiváló technikai apparátus minőségi összhangja a garancia a BIZTOS SIKERRE! Az ExperiDance repertoár művek exkluzív forgalmazási jogosultságainak kizárólagos birtokosa a TBG Production szakmai csapata. Mindenkiben ott van a szunnyadó gyermek, így a tündérmeséket a felnőttek is szeretik, csak be kell őket csomagolni "felnőtt köntösbe"!
Hank Sanicola, az idős Sinatra munkatársaként Katkó Ferenc alakít lezser, de ragaszkodó amerikait. Vadász Gábor konkurensek és maffiózók egész sorát kelti nagyszerűen életre, legnagyobb sikerrel talán Elvis Presleyt. De ennél sokkal többen járulnak még hozzá a csapat sikeréhez, hírességeket és alvilági figurákat megidézve. A színész-rendező, Szomor György az idős Sinatra szerepében – az első felvonás egy rövid jelenetében – már tudatja, hogy nem sokkal halála előtt számot vet életével. Majd filmszerűen peregnek az események, pontosabban a dalok mesélnek; és világslágerek röpítenek a végkifejlet felé. Ekkor lép újra elénk Szomor György, és hamar kiderül, hogy ez a jelenet már "odafönn játszódik". Sorra felvonul mindenki az életéből, akit valaha szeretett vagy gyűlölt, barátai és ellenségei, akik mind a szemére hánynak valamit, szidják, vádolják. Mint egy ítélőszék, amikor a revüből színház lesz, és ekkor csúcspontként énekli Szomor a csodálatos My Way (Az én utam, másképp: A magam módján) című slágert.
Bedő J. István | »Igen, el lehet készíteni így is. Mindenhogy lehet, csak sikere legyen. « Ez a velős okfejtés szakács ismerősöm szájából hangzott el, amikor éppen valami különös fúziós fogás született meg a keze alatt – de később világossá vált, hogy amit mond, az egész életre érvényes. Ilyenformán a táncra is. A legendássá vált ír tánc, a mozdulatlan felsőtest és a géppuska-ropogású talp kombinációja minálunk talán csak kuriózum volt, kevesek csemegéje, míg be nem robbant a nagyszínpadi showműsorok világából Michael Flatley. Akik akkor, a kilencvenes években váltak rajongókká, jobbára már nem ismerték a sztepptánc amerikai változatának 30-as, 40-es évekbeli diadalmenetét – amit mellesleg az Ének az esőben film is elmesél, jelentősen tömörítve –, és valószínűleg végképp nem ismerték Fred Astaire, a zseni munkásságát. Az utókor gyorsan felejt. Miért ott kezdem? Mert Fred Astaire nyúlt hozzá először bátran az ír tánc egy kitüntetett eleméhez, és csinált világsikert egy bátor fúzióból: összegyúrta a társastánc elemeit a (jóval régebbi) ír tánc leglátványosabb lépéstípusával, a tulajdonképpeni szteppel.
Rövid prózai betétek emlékeztetnek az olasz – sőt, szicíliai! – bevándorlók gyermekeként született Sinatra sikereire és kudarcaira, barátaira, munkatársaira és ellenségeire, sötét üzleti és maffiakapcsolataira, viharos szerelmeire, nőügyeire. Miközben a jellegzetes, charmos bariton szól, csillog-villog a show, látunk jó embert és rossz embert is ugyanabban az ünnepelt sztárban. Ettől a Hang (Sinatra egyik beceneve volt, a másik a Kékszemű Öreg) nem kisebb, a legenda sem omlik össze, a show válik tartalmasabbá, az összkép hitelesebbé. Vastag Tamás mellett Gubik Petra hangját csodálhatja meg a közönség, Ava Gardnert, korának imádott színésznőjét és Sinatra második feleségét alakítja ügyesen. Az elsőt, Nancyt, az olasz hitvest, aki három gyereket szült, Palla Szabina játssza. Kara Tünde a tőle megszokott magas színvonalon két szerepet alakít, méghozzá két egymástól igen távol esőt. Egyik Dolly, Sinatra anyja, a határozott, morgolódó olasz asszonyság, az egyetlen, aki a halottak jelenetében kiáll fia mellett, a másik Marlene Dietrich.
Ferenc 12 February 2019 12:31 Az előadás tökéletes volt. A nézőtér és az előtér sajnos kissé levegőtlen. A büfé kapacitása kritikán aluli. A szünet alatt lehetetlen mindenkinek sorra kerülni. Durván alulméretezték, és még drága is. Javaslom, vigyen mindenki magával enni-inni valót, ahogy azt a rutinosabbaktól láttam. A parkolás kifejezetten olcsó. 500 Ft ha felmutaják a színházjegyet. 11 February 2019 1:10 Egy fantasztikus musicalt sikerült megtekintenünk az Experidance előadásában. Igazán jól sikerült, és nagyon tetszett az egész közönségnek. Helyenként vicces, mégis elgondolkodtató, szókimondó és az élet lényeges dolgaira rávilágító történetet láttunk. Szívből ajánlom mindenkinek. 08 February 2019 11:05 Az ExperiDance táncegyüttes "hazája". A darabjaik nagyon tetszenek, de maga az épület nem igazából nyerte el a tetszésemet. Van egy éttermük is, amit egyszer biztos kipróbálok, de addig is marad a három csillag. 08 February 2019 4:48 Most h bevezették a fizetős parkolást sok szabad hely van.