Térburkolatból vagy kész kövekből is lehet szép kerti járdákat készíteni. Helyezd őket szellősen, ösvény szerűen egymás mellé és mögé.
Az első szerződéses munkaviszonyom a Belvárosi és a Józsefvárosi Művelődési Házhoz kötött, ahol plakátokat ragasztottam. Utána a Krokodil Kft. következett, ott már vetésforgóban zenekarok ügyintézőjeként, kísérőjeként is dolgoztam. A Krokodil egyik legsikeresebb csapata a Beatrice volt, akikkel egész évben jártuk az országot. Később a Lord volt az első zenekar, amelynek már önállóan voltam a menedzsere. 1991 körül kaptam egy lehetőséget: az újonnan alakult Extraton lemezkiadó vezetője lettem. Ez volt az első olyan munkahelyem, ahol felelős beosztást töltöttem be. Az Extraton mellett folytattam a menedzserkedést, ekkor indult közös pályafutásunk a Sziámival. Én intéztem a lemezkiadást és a zenekari fellépéseket, így napi munka- és baráti kapcsolat alakult ki köztünk Müller Péterrel. Vele álmodtuk meg a Szigetet. Kiket hívtál segítségül? – A Sziget csapatát 1993-ban olyan ismerőseinkből verbuváltuk, akik egyáltalán nem voltak otthon a rendezvényszervezésben. A kezdeti szervezőcsapat tulajdonképpen egy amatőr baráti társaság volt.
Ez a téma máshol is visszatért még, de előbb nézzük az ArtZone idei felhozatalát! Ahogyan installációból is sok volt a visszatérő, a kiállítók közül is többen visszajárók: a legelső három alkotócsoport kibővült a hazai művészeti oktatás néhány képviselőjével: a Kisképző, a Magyar Képzőművészeti Egyetem és a MOME is megjelent egy-egy sátorral. Itt is, ahogy szinte mindegyik további helyszínen (pl. Deák17 Galéria, Romani Design, KÉK – Kortárs Építészeti Központ) workshopok várták a látogatókat, lehetőség volt létrehozni valamit, és azt adott esetben magunkkal is vinni. Az Equality Ship látványterve. Fotó: Sziget Kiállításokkal, frontális és kizárólagos befogadással kevesen próbálkoztak: a kapusátorban installált, a boldogság témakörre reflektáló minikiállítás kifejezetten gyengére sikerült, főleg, ha összevetjük mondjuk a két évvel ezelőtti Szombat Éva-anyaggal. Ezzel szemben igazi meglepetés volt a mezőszemerei művészfalu sátor-kiállítása és a hozzá társuló attrakciók: baromfiudvar, tojásfestés, urbánus kulisszákkal.
Kreativitása szerinte abban rejlik, hogy a különböző ismereteit és tapasztalatait össze tudja kötni. Szerinte egy csapaton belül a vezetőnek kell a legtöbb vagy a legátfogóbb tudással kell rendelkeznie az adott üzlet, iparág kapcsán. Vezetőként nem csak részfeladatokat kell tudni megoldani, hanem átfogóan látni, hogy mi hogyan kapcsolódik össze. Péter úgy vélekedik, hogy ez egy adott tevékenységi körre összpontosító alkalmazottól nem elvárható. Számára az a fajta "helikopter nézet", amiből folyamatosan szemlélnie kell a céget, már önmagában egy fajta kreativitás. " (…) ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni, akkor akármilyen feladatkört látsz el egy cégen belül, alapvetően problémákat oldasz meg. Ehhez mindig szükséges lesz kreativitás. Vezetőként, mivel nagyobb ismeretem van, ezért bármilyen szintű problémát meg kell tudjak oldani. Van, amikor egy Google keresés elég, de van, amikor a megoldás 3-4 különböző lépésből áll össze. Az egyszerű és a komplex megoldásokhoz is kreatívnak kell maradni. "